kiwi

I brist på annat lägger jag upp mig själv på bild. Det börjar bli väldigt mycket egobilder känner jag. Fast å andra sidan är det ju min blogg.
I alla fall så ska jag nu bege mig på en tiominuters promenad. Den promenaden är hemsk, eller kanske inte själva promenaden utan destinationen - nämligen husläkaren. (dramatisk musik spelas) Jag har nämligen fått en infektion i mitt högra öga som gör att jag knappt kan se, lite läskigt sådär att vakna till att vara halvt blind. Whatever, jag hatar i alla fall att gå till läkaren eller till doktorn, kalla det vad ni vill, i hate it. De ska pilla och klämma och trycka på ställen där man har ont. Visst, de gör det för att se men HALLÅ!? Jag har ont?? Jag går mycket hellre till tandläkaren.
NU: doktorn. (evuuul)
Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: siri

Nej men GUD va läskigt det låter!

Hoppas det går bra :) Puss <3

2010-11-17 @ 13:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0