Now i know why you're never there


En suddig bild på min lilla älskling. Tänk att han var så liten!! Eller han är fortfarande en liten plutt (egentligen inte men i mina ögon är han det) men då var han ju JÄTTELITEN!
Asså ni vet inte, jag har suttit hela dagen, gått fram och tillbaka till datorn och försökt komma på något bra att skriva om - MEN ICKE SA NICKE (eller tänk om han inte gjorde det... :O ) hjärnan har stått helt tom idag.
Hmm, jag kanske kan berätta en sak som hände idag. Jag fick plants vs. Zombies på min mobil.... och så köpte jag två par nya jeans :) Eller rättare sagt fick dem. Av pappa.
Ett par svarta och ett par som också var svarta men med gråa detaljer - båda från Acne. Sen fikade pappa och jag på Café Alberts och sen gick vi in till M-store och dreglade över alla fina macprylarna. Höhö, tekniknördar man kan va.
Nu är det middagsbjudning som gäller, blir väl glad om jag kommer ut levande.
Ciao bellas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0