raspberry red

1:a advent för mig innebar en efterlysning av mig själv. Haha. Jag kan berätta om mitt lilla äventyr snart. Bilderna ovan är från förra årets jullov, på nyårsafton 2009/2010 ett nyårsfirande jag aldrig glömmer och dagen efter, alltså första dagen på det nya året! Juste en liten sak bara, anledning till att de är i olika storlek var för att de mindre fick jag skickat till mig!
Men nu till det här året, den här dagen. Som jag sa tidigare så började min 1:a advent med en efterlysning... Igår, lördag, så ar jag med en kompis på bio och såg Due Date som för övrigt var asbraaaaa! och den slutade relativt sent, vid tolvtiden. Jag och min kompis hade sällskap hem hela vägen i princip och det var verkligen jättemysigt med snön som föll ner mot marken. Så hemma i Djursholm var jag inte förräns framåt ett-tiden och då ringde Philip och frågade vart jag var. För att göra historien aningens kortare och inlägget likaså, så sa jag hejda till min kompis Vilhelm och gick med bestämda steg hem.
Men så blev det inte nää, för jag gick hem till Philip, tittade på slutet av en film och somnade sedan. Åh vad myys tänker ni kanske, men nää. För sedan på morgonen eller rättare sagt eftermiddagen nästan, typ vid 11:30 så vaknade jag och skulle till min stora förvåning se att min mobil hade 24 missade samtal och 17 nya sms. Det var inte dåligt.
Alla undrade vart jag var.
En liten minneslapp är väl att jag ska meddela vart jag är och om jag sover borta. Smart Cissi, smaaart.
Hoppas på en trevlig vecka, det borde den bli - inga vanliga lektioner!! Jag börjar 11 imorgon. Niccce.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0