retainer babee

Jag har börjat min nedräkning mot total frihet ( njaa, nästan i alla fall) 22/11. En dag då jag ska äta äpplen som en normal person. En dag då jag slipper oroa mg för saker som fastnat. En dag då min tandställning ryker :D
Mitt höstlov har varit fint, även om det var dött och blött i början. Sedan efter det blev det fint med solsken, tack vädergudarna! Men roligast hade jag i lördags och natten till söndagen. HAHAHAH! Philip och jag med tåg, pengar, Måns Möller, Brolle Jr och en stad - det kan inte bli roligare.
Bilder på lite fint kommer senare nu måste jag kolla på en film :)
Ciao

Kommentarer
Postat av: FFFFFFF

Du är ju bara underbartsnyyyggg finaste!!!! :p Jaa, vad mysigt!! Det var faktiskt (som tur är) sol de sista kanske 4 dagarna här också!! Lycka!! Jag vet att jag typ pratar om solen ibland, eller ofta... men jag blir så glad, den påminner mig om så mycket fint! Jag lyssnar på fiin musik, eller ibland avbryts jag av reklam, men det gör inte så mycket! Jag måste ringa dig snart, någon dag!! Denna vecka har jag tyyyp inget, wihoooooo!! Är överlycklig!!!! Jag har också kommit underfund med att jag gillar jämnasiffror?! Haha, jättenödvändigt att veta, men ändå! We're still young to dream about what ever we want, och jag älskar det! Okej, jag kan vara ledsen ibland också, typ när man inser att man går och väntar på något som man inte vet än vad det är... men annars så tycker jag om att vara glad det gör allt så mycket enklare. Men pusspuss hoppas filmen är toooppen och att du har det toppen!!! PUSS! :D

2010-11-07 @ 21:43:09
URL: http://sthlmstyle.devote.se
Postat av: vilma

jag tog bort igår! FRIHET <3

söt är du också.

pussar

2010-11-19 @ 16:00:15
URL: http://vilmafredrika.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0