se upp för galen ugn


Jag funderar på att byta ut min header text mot den här eftersom jag ALDRIG gör någon riktigt fin och genomtänkt header som jag blir nöjd med. vi får se om funderingen blir till en handling.... tvivlar på det. Jag ursäktar för sämre uppdatering, det är nämligen så att jag nu befinner mig i skåneland. Najs, not. Det är blött, blött och juste - blött.
Nej, inga sura miner . för nu blir det hembakade BROWNIES :D Sen, jag lovar er, jag ska bli nyttig och smalis :p Puss på er från bondlurken,
hare najjjs

Kommentarer
Postat av: Siri

Den var jättefin! Hoppas du har det kul där nere! (blir det väl?) :P Puss <3

2010-11-02 @ 23:41:06
URL: http://toounique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0