Sticks and stones may break my bones

Ja, jag har brist på bilder. Det suger. Och sen ni vet den där awesome veckan jag snackade om- aa den blev just totalt jättemega AWESOME! Fast på ett sätt inte för jag har inga läxor eller nått som jag behöver göra. Jag typ. saknar läxorna. Lite grann.. Hjälp. Nu ska jag kolla på en film tror jag. Eller kanske deppa över det faktum att jag inte har nått att göra. Eller så kanske jag till och med gör något bra, som att skriva ner en massa fina saker om allt i livet. Ja. Eller nej. Jag tror inte jag orkar inte det ^^

Puss


Kommentarer
Postat av: Siri

DU KAN JU VARA MED MIG! Fast du svarar aldrig på mitt sms!! :/ <3

2010-11-30 @ 17:06:13
Postat av: Cissi

Ja, hehe... Mobilen är liksom inte min vän för tillfället...

2010-11-30 @ 20:32:58
URL: http://dearbarry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0