M Y O B S E S S I O N


Den här serien är kanske inte dne bästa i världen, men böckerna är bajsbra så jag var bara tvungen att se den. Och den är beroendeframkallande eftersom man ALDRIG får reda på vad som kommer att hända och vem som är boven. GAAAH.

I alla fall. Idag är det torsdag, dagen med stort D. Jag har beeptest, franskaförberedningsprov och sen har jag även matte hemma hos mig.  Men en kul sak är i alla fall att Siri ska komma och hälsa på min skola och klass :) Nu har jag filosofilektion men min lärare är inte här och vi har itne vikarie. Då kanske ni undrar varför jag sitter på lektionen även om det inte finns någon här. Jo det är så att vi har fått en uppgift som vi måste skriva om. KUL, nej. Fast på ett sätt är det ändå skönt att få ur sig allt som man känner. Filosofi ska någ bli min major när jag studerar vidare. Huh vad vuxen jag lät typ fast ändå inte.
Nej nu till mer skrivande. PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0