A chance that you get, is a chance you seize

Kära Barry,

Jag känner mig nästan nyvaken. Jag har sovit nästan hela dagen, jag är helt utslagen. Hah, det rimmade ju :)
Alldeles straxt ska jag kolla på heroes, det börjar bli JÄTTE spännande nu!
Stackars Clarie's pappa dog ju förra avsnittet :( JAg blev jätte ledsen då, jag menar jag skulle bli helt förstörd om min pappa dog. Nej nu ska vi inte tänka på det.
Nu ska jag också nominera dagesn låt, och det får bli;


Britney Spears - Womanizer

Jag tycker att den är bra, men det kanske inte ni tycker. Vi har ju alla olika musiksmak :)
Om ni inte riktigt fattade syftet med dom här nomineringarna så är det så att jag nån gång kommer att fråga vilken ni tycker är bäst av alla de som jag har nominerat! Eftersom jag inte skrev det så kanske ni inte fattade :)
Oops >-<!

Love,
Barry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0