Don't know who my real friends are

Kära Barry,

Min dag har varit helt okej, lite stressigt här och där, fick ge upp träningen eftersom att mina knän inte mådde bra överhuvudtaget och för att vi har miljoner prov den här veckan. För att inte tala om alla inlämningar.
Hjälp :(

Men imorgon är det dags för matte prov, första lektionen, jippie. Sen nästa dag är det dags för engelska prov. Och efter det är det matte prov igen + franska diagnos. Och sen slutligen så är det biologi prov och man ska ha lagat nån sorts broccoli soppa som jag inte har fått receptet på eftersom jag var sjuk majoriteten av veckan förra veckan.
Sen imorgon så har vi en till genomgång för motionsprogrammet och det ska jag göra med Lina ♥

Men nu måste jag gå och lägga mig. Jag hoppas att jag får mer tid imorgon, att blogga alltså : )

Love,
Barry


En höstig bild som jag inte tagit : )

Kommentarer
Postat av: Aleks ;)

Saknar dig Barry! <3 Fin bild :)

2008-10-24 @ 19:46:49
URL: http://cheeraleks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0