I can't turn to you

Kära Barry,
Idag var den första dagen av mitt höstlov. Eller man kanske inte räknat med helgen. Aja jag vet inte riktigt. Men det var en skön dag i alla fall, men den är inte slut :)
Nej, jag ska möta upp med söta Lina vid täby ikväll och se på HSM 3! Jag skulle egentligen sett den i onsdags på premiären med min familj men jag hade träning. Jaja, nu ska jag se den med Lina och det är ju nästan bättre!!

Jag håller på och funderar om jag ska fråga en sak till en viss person eller personer. Jag får väl fundera vidare :)
Men vad ska ni göra på höstlovet?
Jag ska inte göra så mycket, mest vara hemma och åka på en kryssning och vara med min familj :) <3
Åhh va skönt det är med lov!
Men direkt efter lovet har jag ett prov som jag måste plugga till, det är så typiskt men det var det datumet eller två veckor sen typ. Men då hade vi knappt gått igenom provet och jag kände mig inte alls påläst och förbered.

Men nu ska jag äta

Love,
Barry


Kommentarer
Postat av: andrea

jag måste se HSM3 bara för att jag har sett de två första :P

2008-10-25 @ 19:37:27
URL: http://byness.blogg.se/
Postat av: Siri <3

Heej Cissi! Var filmen bra?? puss ha ett härligt höstlov! <3

2008-10-26 @ 19:11:56
Postat av: Anonym

hejsan :) det var kul i lördags!

Vi ses, och ha nu ett jätte bra höstlov :P

Kram <3

2008-10-27 @ 14:01:42
Postat av: Frida.

HALLÅ BARRING. Hur var det med att du skulle skriva ett inlägg efter att ni hade skjussat oss till Mörby ? ;D

KRAMAR

2008-11-01 @ 20:28:33
URL: http://withsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0