Look at the stars, look how they shine for you

Kära Barry,

Ja, som sagt var ligger jag hemma och är sjuk :(
Jag har varit hos doktorn och när jag kom hem var det bra marsh pannkaka upp i säng.
Sen under dagen har jag druckit mycket te och ätit en clementin. Mmm det var jätte gott!
Nu ska jag fixa lite med olika saker, jag inte riktigt vad men jag får se, kanske läser jag lite biologi eftresom vi har läxförhör på fredag. :S
Men jag har nästan precis lagt på telefonen, det var Siri som ringde för att se hur jag mådde. Puss på dig Siri, Hillevi, Sandra, Fredrika och Lina. Jag blev jätteglad :D
Förresten grattis Hillevi på namnsdagen igen!

Jag kollade lite på mtv idag, och jag hörde Paris Hiltons låt igen, jag tycker verkligen inte att den är bra, är det nån som håller med mig? Nu när jag ändå håller på att nämna lite musik så tycker jag att men ska lyssna på den här låten:



Det är Katy Perry (hon som sjunger I kissed a girl) jag tycker att den är bra!

Puss,
Barry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0