Släck ljusen

Kära Barry,
Hej! Jag har bestämt att jag ska blogga lite på svenska eftersom att alla kanske inte orkar läsa det som jag skrivit på engelska. Låter det bra?
Men jag har ju som sagt städat mitt rum i 3 timmar typ och jag är väldigt nöjd med resultatet. Det har tagit jättelång tid att få iordning min garderob och jag är nästan helt utmattad bara jag ser den :P
Men iaf.
Imorgon är det dags för cheerleading och jag längtar så! Det kommer att bli jättekul för jag har tränat hemma för att slipa på alla moves och räkningar. Jippie!
Men om jag inte börjar ta tag i mina problem snart så blir jag galen. sså jag vet inte riktigt hur jag ska förklara men det är en massa saker som har hänt som jag har blivit jätte irriterad på och sen är det massa andra saker som stress och massa männisor som måste klänga på en hela tiden.
Jaja. I helgen ska jag nog inte göra något. Eller jo. Jag ska träna och sen ska jag okså fråga nån/några om de vill göra nått med mig :) Fast ingen vill säkert det...

Idag hade jag på mig jeans och en fleece tröja och en vanlig t-shirt. Inte så spännande.. Men jag orkade inte göra mig så himla skolfin imorse, det var ju värsta mörkt ute och då blev det jobbigare att stiga upp.
Juste! Jag bläddrade i min kamera och hittade värsta coola bilden.

Jag tog den en kväll och då var et mycket mörkt så jag satte på blixten oh så blev det så här! Jag tycker att det ser värsta coolt ut.
Men nu ska jag återgå till mitt skolarbete, jag ska ha biologi förhör på fredag och man måste ju vara förbered!

Puss,
Barry

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan Cissius!!!

Vad fint du gjort i ditt rum.

Jag har oxå städat mitt rum men det blev inte fullt så fint!

Jag har inget för mig på lördag!

Vill jätte gärna göra nåt med dig då =)

Puss och Kram

2008-10-14 @ 20:13:41
URL: http://sandrauuw.blogg.se/
Postat av: Bella

ååh sötnos barry du är grym på Engelska =)



Fadderbarn<3

2008-10-14 @ 21:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0