Notorious


Jolly holly (uttalas med amerikansk dialekt) , vad tiden går fort. Snart är det bara en dag tills vi åker. Ja som ni ser är detta en bild på mig och ViIms-pims :) Hon håller i ett lånekort som hon kort därefter hade sönder.
Idag har jag varit i stan och handlat det sista inför resan, det inkluderade strumpor samt gummisnoddar. Alltså inget intressant. Dessutom så växlade jag lite av mina pengar. Mamma klippte sig, det blev fint tycker jag.
Okej, har inget att skriva om. Jag ska skicka bilder till Bella snart, så fort jag är klar med att packa och städa mitt rum...

PEACE, LOVE & UNDERSTANDING!


Kommentarer
Postat av: Bella

Jaa du får gärna skicka bilderna snart Barry:D

2009-02-21 @ 22:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0