Fantasin är en skrämmande sak.

Jag har bra och dåliga nyheter. Dom bra är att jag har haft en ganska trevlig dag och den ska  bli ännu roligare, dom dåliga är att Michael Jackson är död och att min dag har haft ganska jobbiga situationer. Det var det. Jag skulle egentligen fotat idag när jag och en kompis var ute men jag glömde kameran. När jag sen var hemma så gick jag och började skriva på en novell, eller berättelse eller vad man nu kallar det. Den blev kanske bra, men den är inte klar än. En annan bra nyhet är att jag har hittat min gamla sångbok. Där brukade jag skriva mina egna låtar och dikter. Det var kul att läsa igenom den :) Nu ska jag vara lite poetisk! ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad kul! Jag skrev en massa sagor i 6-års och det är jättekul att läsa dem nu några år senare. :P

saknar dig <3

2009-06-27 @ 22:58:42
URL: http://linaslillablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0