Får man inte parkera här?


Boom. Boom. Firepower. Ett känt citat i diamonds familjen! Ja, nu sitter jag här igen och skriver. Jag försöker att inte tänka på något särklit, annat än vad jag skriver. Det är lätthänt för mig att drömma mig bort till en plats som alldeles för bra för att vara sann. 
Min väska och påse är redo inför morgondagen, allt som fattas är att jag ska reda på tidtabeller inför min resa till skolan imorgon. Det är mentorsdag, förmodligen Bohlans sista. Hon ska bara vara lärare nästa år, fast det är inte säkert. Imrogon är planeringen ganska så chill, vi börjar 8:30 (arhg, dom tog bort vår sovmorgon!) och så slutar vi klockan två eller halv två.. Vi ska se på film, "leka" och bara vara :) Det ska bli jätteroligt, dessutom så ska jag klippa mig imorgon, jag måste ju vara fin inför skolavslutningen på tisdag. Apropå den så har jag blivit förkyld, den årliga förkylningen som nästan alltid prickar in skolavslutningen. Jippi... Sängen lockar något så otroligt nu! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0