Jag drömmer inte

Hmm, det går alltid jättesnabbt att ladda upp collage, men att ladda upp bilder tar en jäkla tid. Idag vaknade jag som sagt klockan nio, och då sa min pappa att han behövde min mobil... Men den var borta så jag fick leta efter den ett tag. När jag hittade den sen så hade jag ganska många sms och missade samtal :P Oj! Men jag svarade på allt och nu har jag och Ellen bestämt att hon ska komma hem till mig :) (jag måste bara säga att kvalitén på klänningen är inte den bästa, bilden alltså, men det märkte jag inte förräns nu :) ) Hoppas eran dag blir lika ljuvlig som min, nu ska jag gå ut ♥


Kommentarer
Postat av: michaela

sv; snyggt collage! :)

2009-06-22 @ 17:13:43
URL: http://michaelagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0