Jag lät allt hänga

I kärleken så ska man ju offra saker, sätta saker och ting på spel eller vad man nu vill kalla det. Ett exempel är när man säger "Jag älskar dig" för första gången. Då låter man allt hänga i luften, alla sina känslor, alla sina tankar, tillsammans med de där tre orden. Vissa har ju turen att få sina känslor och tankar besvarade, då möts allt på mitten. Andra låter allt hänga där i en ganska lång tid, då blir man kanske panikslagen, sårad eller kanske rent ut sagt arg. Jag kan nog säga att jag lät allt hänga, men jag vet inte. Jag kan nog säga att jag blev sårad. 
Det är därför jag har en bild på en tågbana, den symboliserar min resa till ett slut, en annan plats. Jag lät allt hänga, bara för att se allt regna ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0