Några tips

Lite drogad? Japp här kommer några tips :D

Vackrare sommarhår!
Några tips!
  • I duschen så kan du istället för att använda schampoo och balsam, bara använda balsam. Balsamet renar också men det torkar inte ut som schampo. Men detta ska du bara göra max en eller två gånger i veckan.
  • Skölj ur allt noga men låt gärna balsamet sitta kvar lite i topparna, OBS! Skölj noga i hårbotten!
  • Istället för att hela tiden föna så kan du låta håret lufttorka :) Mycket skonsammare
  • För att håret ska bli lite glansigt så kan du skölja ut det med kallt vatten efter att du är klar med allt annat i duschen!
Nu kanske du blir lite klokare :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för tippsen! <33

2009-06-11 @ 18:35:50
Postat av: Anonym

Tipsen stavas med ett p föresten :D

2009-06-11 @ 18:37:33
Postat av: Cissi

Sa du det till mig, eller dig själv :P

2009-06-11 @ 18:57:28
URL: http://dearbarry.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mig själv, ibland måste jag tänka efter när jag ska dubbelstava eller inte :p

2009-06-11 @ 22:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0