Tankebad

Min bror. Han är i New York nu, och jag saknar honom. 

Idag har varit en ganska så seg dag, jag kan ärligt talat säga att jag inte gjort någonting produktivt på hela dagen! Pappa väckte mig klockan nio i morse (jag hade bett honom göra det) och jag klädde på mig. Sömn var det ingen talan om eftersom jag inte hade sovit någonting på grund av min hosta. Så jag tog min cykel och gav mig ut på äventyr. Sen kom jag hem och då hade pappa åkt, men han hade köpt mjölk och bröd eftersom det var slut! Sen har jag läst en bok, varit ute, surfat på internet och så alldeles nyss så kom jag upp ur ett kurbad. Det var någon aloevera och rosmarin grej som pappa sa att jag skulle prova (den lättar upp musklerna som jag använder när jag hostar), det verkar som om den fungerar. Jag har inte så ont i ryggen längre :) Hejsvejs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0