Jag är trött på den gröna färgen

 

Ett inlägg om ingenting. Fast det är i och försig standard, jag brukar inte skriva om något som folk förstår. Eller det känns så i alla fall. Men nu kära läsare, tycker jag att ni ska bli bättre på att kommentera! Jag vet att det inte är så många som läser min blogg (den är ju lösen skyddad så...) men bara därför så tycker jag att man kan skriva en extra kommentar :) Nu ska jag inte skriva mer om det.


En annan sak som jag undrar är vad ni tycker om min blogg, allstå vad ni skulle vilja att jag gjorde, skrev eller la upp. Jag funderar på att lägga upp outfits och så men jag är så dålig på att fota mig själv... :P Svara i en kommentar <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska bara säga att jag tycker jättemycket om din blogg för att inläggen och bilderna och allt är jätte fint och bra! Pussilussi <3

Nu är det jättefint väder också :) Men jag måste tyvärr packa en dag som denna :( :p

Jag ringer dig ikväll <33

2009-06-16 @ 16:20:29
URL: http://maximalt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0