En annan dag så kanske jag hade brytt mig

DSC05301
Varför är dagar då man är sjuk, alltid dom dagarna som man funderar på saker som man helst inte vill fundera på? Jag har precis vaknat (!) från att ha sovit ett tag och jag kan säga (eller skriva) er att jag inte precis drömde trevliga saker -.- Sen har jag också spenderat största delen av dagen till att chatta med Siri (älskade) och då började också tänka på helt random tråkiga saker. Alltid när jag har spenderat lång tid hemma med mig själv så tänker jag på en massa skumma saker som till exempel hur jag kommer att dö och om jag någonsin kommer att gifta mig... Ja, ni kanske undrar varför jag tänker på sånt här. Skulle jag vetat svaret hade jag nog inte skrivit det här. Men visst, man måste få tid att sätta sig ner och fundera, men ibland så vill jag bara tränga undan vissa tankar. Men i ensamheten är hjärnan som en öken, tankarna går runt och runt, obehagligheten växer och man blir överväldigad av sand, som symboliskt sett är sina tankar... Nej, nu ska jag gå och göra smoothie till mig, samt ta en huvudvärkstablett!
Hare´ bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0