Whatcha say??

DSC07119
(jag visar mina gitarr skills, vilket är typ noll) Idag är det måndag och jag är hemma igen, surprise! Nej men allvarligt talat så har jag nog varit sjuk ganska länge nu så jag tröttnar på att vara hemma, det är kul dom första typ två dagarna, sen blir det bara tråkigt! Äsch jag ska sluta tjata om sjukande ;) och prata om något viktigt istället, typ som att min rubrik är en låttitel som jag älskar (låten alltså) och att kompisen som jag pratade om förut, jaa jag skickade ett mail till honom och vet ni vad?? Han svarade och ställde dessutom motfrågor :) Det är alltid trevlig med folk som visar intresse, även om de kanske inte har det egentligen! Fast nu ska jag fortsätta skriva på min lowlife-bok som antagligen inte kommer att bli något än mina drömmar på papper, tyvärr. Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0