i'm back in buisness.

Ja det var länge sen jag använde den här. Dags för Dagens outfit!
Baby blå kofta - Hunkydory (köptes i skåne)
Vitt linne, lite transparent.  - Hm (divided)
Shorts  lite slitna och hög midja - Twist & Tango (pappa valde faktiskt dom här, WOW :P)
Bälte, flätat i läder.  - USA, men HUH vad det är litet, jag hade det när jag var mucho liten!!
Skor - (som man inte ser) Ruby & Bloom, SÅÅÅÅÅÅ SKÖÖÖNA. Köptes i USA förra året.

Idag har jag lite planer. Jag är då som sagt tillbaks i Stockholm för att ladda om inför Frankrike!
Först i kalendariet var att cykla ner och köpa mjölk, CHECK!
Sen äta, CHECK!
sola, CHECK!
och nu åka till husläkaren för ett läkarbesök. Jag ska ta Gardasilsprutan... Det är inte det att jag är rädd för sprutor eller nptt, och jag brukar aldrig få ont efteråt pepparpeppar det är bara det att jag inte fattar hur det fungerar. Jaja.
Näe, nu ska jag äta lunch, och innan jag drar bara. Kan ni tänka er att jag vaknade av mig självt klockan 08:30?!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0