you seem kinda cute

Skola idag, jag har blandade känslor för det. Men mest lutar det åt det spända hållet. Jag håller i skrivande stund på med att importera bilder ifrån kameran så att ni kan få se nått fint (men oredigerat).
Måste verkligen överföra en massa skit till min externa hårddisk för minnet på den här datorn håller på att ta slut..
Problemet med att ha en systemkamera är att man tar för mycket bilder :p i stort format (jag fotar alltid i raw)... Så minnet slukas snabbt som attan! Men jag ska snart få en ny dator där jag har allt annat än foton och musik. Åååååh ångest typ, om 10 minuter börjar skolan! Ja för er som inte visste så bor jag ett stenkast ifrån min skola så det tar max 2 minuter att ta sig dit, SKÖÖNT!
Borde inte bilderna vara klara nu...? Nää det är de inte.. Jaja, jag visar bilder sen då ;) NU TILL THA SHUUULE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0