en cool app på min Iphåne

Jag har en app på min mobil som gör att man kan ta bilder som är tuuuusen gånger bättre än den med standardkameran. Och sen kan man redigera dem också direkt i mobilen, kanoners! Visserligen är dessa bilder inte seriösa och redigeringen inte klockers men hey, ibland måste man vara lite loose! Jag har inga läxor denna vecka (jo kinesiska men jag orkar inte ta tag i det nu redan..) och både idag och på torsdag så har spetzz sovmorgon - för att vi är så grymma!
Juste! På torsdag fyller bäjbi (HAHAHA) år! Fast nu vet jag inte vad jag ska skriva och jag orkar inte gå ner och hämta min kamera som jag faktiskt fyllt med fina bilder. Did I hear anyone say; Latmask?
over and out, PEACE!

Kommentarer
Postat av: Siri

Va fina :) <3

2011-01-11 @ 22:12:34
Postat av: Cissi

Sv Siri: Konstigt att det står på blogg.se att du har kommenterat men att det inte syns här.. aja, men nej siri, DU ÄR FIN! <3

2011-01-11 @ 22:22:45
URL: http://dearbarry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0