infidelity

Mitt tangentbord, yay
bild från engelskan
En till bild från engelskan!
Ja så här ser ni vad jag har bestämt mig för att fota idag (med min mobil...) Inte något vidare spännande men jaja :p Idag har dessutom varit en depp-dag för mig. Jag behöver kärlek av dess alla slag och inte massa b*s*. Fast jag är lite glad i alla fall det är ju onsdag och snart torsdag vilket betyder att det snart är helg och att jag snart ska till lagnö! Shieet vad mycket snart haha.
Men nu känner jag för att göra något produktivt, typ som att läsa en bok eller skapa någon mysig och härlig spellista. Eller bara gå runt och sura över saker som jag inte borde sura över. Hmm, livet ger en svåra val ibland.
Cherioo

Kommentarer
Postat av: FFFFFFFFFFFFFFFFF

Åhhhh, jag tänkte också precis på det idag, att det är helg snart alltså!:) Jag har varit på boxning! Min armar är som spagetti! Hoho! Och vi skriver på en massa löspapper i skolan, eller i skrivböcker, medan ni sitter med finaaaaaa datorer, jaaaa... Fast lösblad funkar också... Det blir alltid så att jag skriver oändligt mcyket här på kommentarerna, och en massa knas, mihi! Puss finaste! <3

2011-01-12 @ 21:01:12
Postat av: Cissi

haha du är så söt! Jag älskar att läsa dina kommentarer för de är så random men ändå så härliga!!

Pusspusspusspuss <3

2011-01-12 @ 21:10:22
URL: http://dearbarry.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni är så jäkla konstiga..

2011-01-13 @ 22:36:01
Postat av: Siri

Nää jag skoja :) puss på er <3

2011-01-13 @ 22:36:26
Postat av: Cissi

SV Siri: Men du kan vara en åsna!

Nej jag skojar, du är en söt skrutt! <3

2011-01-13 @ 23:28:57
URL: http://dearbarry.blogg.se/
Postat av: Fffffffff

Fast det är bra att vara konstig, alltså konstig på ett braaaaa sääättt!!!! :P <3 Jag vet inte varför jag skrev det...

2011-01-15 @ 18:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0