just hear me out

Vet inte varför allt har varit så jobbigt den här veckan, det ena problemet efter det andra. Men jag vill vara stark och fortsätta kämpa - även om något äter upp mig inifrån. Jag ska klara mig, om det så tar alla mina krafter, all min tid. Det roliga är att jag inte vet varför jag känner så här, varför det känns som att jag har en stor sen i mitt hjärta och is  i min mage. Som att allt ont människor har sagt till mig plötsligt gjort mig illa till mods. Men som ljuset skär igenom mörkret ska även jag lysa stark.

Kommentarer
Postat av: Ffffffff

Puss finaste!! Du klarar allt, det vet jag säkert!! Puss!! <3

2011-01-21 @ 20:38:26
Postat av: Siri

Jag älskar dig, du kan alltid ringa mig om du vill prata av dig, jag lyssnar ;) puss <3

2011-01-21 @ 22:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0